SAP Business Communications Management
wielokanałowa platforma komunikacyjna all-IP



SAP BCM - Contact Center i telefonia korporacyjna w jednym

Kliknij tutaj, aby zobaczyć demo SAP BCM wraz z SAP CRM IC

SAP Business Communications Management (BCM) to pakiet oprogramowania dla telefonii typu all-IP, który umożliwia zastosowanie pojedynczego, zintegrowanego systemu jednocześnie na potrzeby centrum obsługi klienta (call/contact center) oraz telefonii korporacyjnej.
SAP BCM łączy przekaz głosowy i przekaz danych z systemami informatycznymi i bazami danych, tworząc jeden centralnie zarządzany system, który umożliwia zunifikowane kolejkowanie, priorytetowanie i rutowanie wszystkich typów połączeń – telefonii stacjonarnej, komórkowej, poczty elektronicznej, faksu, kontaktów internetowych, chat i SMS.
Dzięki SAP będziesz w stanie wykorzystać całą wiedzę i specjalistyczne umiejętności dostępne w swojej firmie, aby efektywnie i skutecznie zarządzać procesami obsługi klienta.

Zunifikowane rozwiązanie telefonii IP SAP przenosi logikę komunikacji na poziom kluczowych procesów biznesowych

SAP BCM pozwala Ci kontrolować, mierzyć i modyfikować kluczowe procesy w działaniu firmy, poczynając od sprzedaży, a kończąc na obsłudze klienta.

Zwiększona sprzedaż

  • Efektywna komunikacja i kontrola procesu sprzedaży
  • Niższy koszt połączeń
  • Zwiększona sprzedaż przypadająca na jednego pracownika
  • Wyższy odsetek zrealizowanych transakcji

Większa wydajność i precyzja realizacji zamówień

  • Mniej utraconych kontaktów – zmniejszenie straty przychodów
  • Niższe koszty transakcji
  • Wzrost sprzedaży w ramach up- i cross-selling’u

Wzrost lojalnośći i satysfakcji Klienta

  • Lepsza kontrola nad procesem obsługi klienta
  • Optymalne dopasowanie źródeł specjalistycznej wiedzy do potrzeb klienta
  • Większa mobilność pracowników
  • Wyższa jakość i poziom obsługi klienta

Niższe koszty i lepsza jakość obsługi klienta

SAP BCM umożliwia zmniejszenie kosztów poprzez wzrost wydajności, lepszą motywację i zwiększoną dostępność Twoich pracowników. Innymi słowy – możesz wiele zaoszczędzić, poprawiając jednocześnie jakość swoich usług.
„Rozwiązanie SAP BCM pozwala nam lepiej radzić sobie w okresach zwiększonego popytu na nasze usługi. Efektem jest znaczny wzrost ich poziomu, w porównaniu z okresem sprzed wdrożenia systemu. Umożliwił on także zróżnicowanie zakresu obowiązków pracowników centrum obsługi klienta, wpływając korzystnie na ich motywację do pracy.” – Maria-Terttu Kanerva, Dyrektor Centrum Obsługi Klienta, VR Group (Koleje Fińskie)

Dopasowanie do rozwoju firmy

Rozwiązanie telefonii IP firmy SAP elastycznie dostosowuje się do obecnych i przyszłych potrzeb Twojej firmy, zapewniając jej ciągłość działania i zyskowność. System może zostać wdrożony w postaci usługi na żądanie lub jako rozwiązanie własne.
„Niezawodność rozwiązania SAP BCM była kluczowym kryterium, którym kierowaliśmy się przy wyborze systemu. Oprogramowanie SAP BCM pozwala śmiało stawiać czoła wyzwaniom – teraz i w przyszłości.” – Petri Crapen, Wicedyrektor Zarządzający, Luottokunta

Szybkie wdrożenie

Rozwiązanie SAP BCM zachowuje pełną interoperacyjność z każdym działającym dotychczas w firmie systemem telefonii i może być wdrożone wyjątkowo szybko. Nie potrzeba wielu miesięcy, aby ujrzeć wyniki. Co więcej, rozwiązanie SAP BCM można bezproblemowo wdrażać w kolejnych pojedynczych lokalizacjach lub dla kolejnych pojedynczych użytkowników, niezależnie od podstawowej infrastruktury i operatora telefonii. Nawet najbardziej zaawansowane funkcje są proste w obsłudze i nie wymagają wielodniowego szkolenia użytkowników.
„Dysponując oprogramowaniem SAP BCM, jesteśmy w stanie dostarczyć naszym klientom rozbudowane, bogate w funkcje i przygotowane na miarę rozwiązania centrów obsługi, które jednocześnie nie wymagają wysokich nakładów i długiego okresu wdrożenia.” – Markus Naaf, Członek Zarządu, T-Systems

Szybszy zwrot z inwestycji przy konkretnych wynikach

SAP BCM oznacza solidną, niezawodną i sprawdzoną inwestycję technologiczną. Zastosowanie systemu zgodnego ze standardami teleinformatycznymi oznacza znacznie niższy całkowity kosz posiadania (TCO), a szybkie wdrożenie – szybszy zwrot z inwestycji. Już ponad 130 firm z 11 europejskich krajów przekonało się o wydajności oprogramowania SAP BCM.
„Rozwiązanie centrum obsługi SAP BCM pozwoliło nam osiągnąć nowy poziom obsługi klienta, administracji firmy i satysfakcji pracowników, zapewniając jednocześnie znaczne korzyści finansowe.” – Marketta Kaario, Dyrektor ds. Obsługi Klienta, Sanoma Magazines

Wielokanałowa łączność na potrzeby Twojej firmy

Komunikacja

  • Przewodowe i bezprzewodowe połączenia głosowe
  • Poczta elektroniczna
  • Faks
  • Poczta głosowa
  • Kontakty poprzez Internet
  • Chat
  • Wiadomości tekstowe
  • Żądania CallBack

Zastosowanie

  • Telefonia korporacyjna dla pracowników biurowych i mobilnych
  • Funkcje centrali dla numerów wewnętrznych i telefonów komórkowych
  • Funkcje Contact Center dla połączeń przychodzących i wychodzących
  • Stanowiska pomocy (help desk)
  • Zarządzanie przepływem zadań
  • Monitoring i raportowanie w czasie rzeczywistym
  • Dostawa w formie usługi na żądanie lub jako rozwiązanie własne

SAP jest największym producentem oprogramowania do obsługi wewnętrznych procesów w organizacjach i trzecim co do wielkości dostawcą oprogramowania na świecie. SAP ma bogatą historię innowacji i rozwoju, które pozwoliły firmie zająć czołową pozycję w swojej branży. SAP zatrudnia obecnie ponad 43,8 tys. osób w ponad 50 krajach. Dzięki oprogramowaniu SAP BCM, przekaz danych i głosu, wszelkie systemy informatyczne i bazy danych zostają połączone w jeden centralnie zarządzany system, który umożliwia zunifikowane kolejkowanie, priorytetowanie i rutowanie wszystkich typów połaczeń – telefonii stacjonarnej, komórkowej, poczty elektronicznej, faksu, kontaktów internetowych, co-browsing’u i SMS. Oprogramowanie SAP BCM jest używane przez ponad 200 firm w 18 krajach.

 


© Finnsoft Sp. z o.o., designed by Cobo Software
IP Call Center | IP Contact Center | Telemarketing